Η Hilterapia® είναι μια πρωτοποριακή θεραπεία λέιζερ που δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε στην Ιταλία, αλλά έχει ήδη αναγνωριστεί από τον Οργανισμό Τροφίμων και Φαρμάκων των Ηνωμένων Πολιτειών, την FDA (Food and Drug Administration).

Η τεχνολογία HILT

Πρόκειται για ένα YAG παλμικό λέιζερ Νεοδυμίου που εκπέμπει φως με μήκη κύματος στην περιοχή του υπέρυθρου (1064 nm) και που διαφοροποιείται από τα συνήθη λέιζερ λόγω της ικανότητάς του να δρα σε βάθος.

Η τεχνολογία HILT (High Intensity Laser Therapy) αποτελεί παγκόσμια καινοτομία στον χώρο των θεραπευτικών λέιζερ εξαιτίας της μοναδικής ικανότητας του φωτεινού παλμού να εισχωρεί σε μεγάλο ιστικό βάθος, μεταβιβάζοντας μεγάλες ποσότητες ενέργειας, χωρίς τον παραμικρό κίνδυνο για τον ανθρώπινο οργανισμό, καθώς το φως εκπέμπεται παλμικά και όχι με συνεχή ροή.

Με αυτό τον τρόπο, η θεραπευτική ενέργεια του λέιζερ εκμεταλλεύεται πλήρως τις βιοφυσικές του επιδράσεις στους ιστούς (επιβεβαιωμένες εδω και 10ετίες μέσω πειραματικών μελετών), οι οποίες είναι το φωτοχημικό, το φωτομηχανικό και το φωτοθερμικό φαινόμενο.

Τι κάνει ξεχωριστή τη θεραπεία HILT;

Ότι τα αποτελέσματά της είναι άμεσα και εντυπωσιακά, ειδικά όταν αντιμετωπίζει οξέα προβλήματα δηλ. οιδήματα από πρόσφατες φλεγμονές, ορθοπαιδικές χειρουργικές επεμβάσεις, πρόσφατες τραυματικές κακώσεις (διαστρέμματα, θλάσεις, κατάγματα κλπ.). Με την εφαρμογή του HILT -ανάλογα με το είδος της βλάβης- δημιουργούνται ιδανικές συνθήκες κινητοποίησης της πάσχουσας περιοχής, με ταυτόχρονη σημαντική μείωση του αισθήματος του πόνου. Οι ιδιότητές του αυτές, το καθιστούν ένα ισχυρότατο όπλο στα χέρια του -εκπαιδευμένου να το χρησιμοποιεί- φυσικοθεραπευτή. Ο συνδυασμός της χρήσης του με ειδικές τεχνικές κινητοποίησης (manual mobilization) και εξειδικευμένες θεραπευτικές ασκήσεις αποτελεί ιδανική παρέμβαση σε μεγάλο αριθμό δυσλειτουργιών ή κακώσεων του μυοσκελετικού συστήματος.

Πρόδρομες εργαστηριακές μελέτες, έχουν πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα σε παθολογίες αλλοίωσης του αρθρικού χόνδρου. Συγκεκριμένα, φαίνεται ότι η εφαρμογή HILT σε αρθρώσεις με χόνδρινες βλάβες, ευοδώνει τη διαδικασία ανάπλασης των χονδροκυττάρων. Τα πρόδρομα αυτά αποτελέσματα, έχουν επιβεβαιωθεί κλινικά, μέσω των καλών αποτελεσμάτων σε ασθενείς με αλλοιώσεις οστεοαρθριτικού ή τραυματικού τύπου στις χόνδρινες επιφάνειες του γόνατος, των ισχίων και των αρθρώσεων του χεριού.

Για περισσότερες και πιο αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με τη θεραπεία HILT, ακολουθήστε τον σύνδεσμο: Hilterapia ή απευθυνθείτε στους ειδικούς του κέντρου μας εδώ.